Small company logo:
   Istorija
 
Advertising banner:
 
 Re(3): kodėl mūsų paštas neatsidaro IPad 2Antspauduota
Pradžia • FirstClass diskusijos • Klausimai apie FirstClass • Re(3): kodėl mūsų paštas neatsidaro IPad 2
 
Nuo:Ketvirtadienis, 2011 Gruodžio 29 10:44 +0200
Tema:Re(3): kodėl mūsų paštas neatsidaro IPad 2 
Kam:
A.K. on 2011 m. gruodžio 29 d. at 09:40 +0200 wrote:
Arvydai, kodel musu pastas neatsidaro IPad 2? Gal as nemoku? I ka kreiptis? O gal nera programos?
Pagarbiai ir nuosirdziai,

Nežinau kokia programa bandote jungtis, tačiau iPad (taip pat ir iPhone bei iPod Touch) yra speciali nemokama FirstClass kliento programa. Su savo iPad2 Apple iTunes™ App Store paieškokite programos FirstClass ir ją įsidiekite.


Jei nelabai aišku ką daryti, kreipkitės į kompiuterių priežiūros vyrus.


Puslapyje http://fcis.vdu.lt/Clientdownloads/Windows%20Download%20Page yra visų FirstClass kliento programų nuorodos:

Kitos vartotojų platformos:
Prisijungimo prie VDU serverio adresas
iPhone™, iPod touch® ar iPad® FirstClass ir OTSW kliento įdiegimui spauskite čia
Android™ sistemų FirstClass ir OTSW kliento įdiegimui spauskite čia
sw.vdu.lt
BlackBerry FirstClass ir OTSW kliento įdiegimui spauskite čia
sw.vdu.lt
Mac OS FirstClass kliento įdiegimui spauskite čia
Linux FirstClass kliento įdiegimui spauskite čia


Sėkmės,
Arvydas

 

Serveris FirstClass 12.0, © 1992-2014 BM