Jeigu gerai supratau Jusu klausima, tai siuo metu jungiuosi per "Vodafone mobile connect lite". Turiu toki itarima, kad gal but blogai instaliuota nauja FC versija? Nes kai jungdavausi per senaja FC versija tai viskas buvo gerai, po to pakeiciau kiompiuteri ir instaliavausi naujaja FC versija, bet iskart kazkaip nepatikrinau ar jungiasi, o kai po kurio laiko bandziau jungtis tai neleidzia........
Geros dienos
Evelina Miscikiene
Arvydas Matuzonis writes:
Iš kur jungiatės? Gal pakeitėt interneto teikėją (IPT)? O gal IPT pakeitė tinklo nustatymus. Paklauskit jų ar tinkle neuždraustas TCP/IP 510-tas portas. FirstClass kliento programa naudoja būtent jį. WWW naršyklė naudoja standartinį 80-tą portą, kuris visada būna "atidarytas", todėl Jūs ir prisijungiat.
Sekmės,
Arvydas
Evelina 2008 m. liepos 28 d. 13:23 +0300 rašė:
Niekaip negaliu prisijungti prie FC.
Jungiantis gaunamas serverio pranešimas "Sorry there is no FirstClassbe server with that name on the network. Check your connection setup [1044]" ka tai reiškia? Visada galedavau prisijungti, o dabar nebegaliu. Jungiantis per Intraneta tai leidzia prisijungti..... Gal galite padeti?
Evelina Gadliauskaite
+370 680 29968
|